KİRALAMA
İndirim Kodu
Alış Ofisi
Farklı Adrese Teslim
İade Ofisi
Kapat
ALIŞ TARİHİ & SAATİ
İADE TARİHİ & SAATİ

KAMPANYALI ARAÇLARIMIZ

Yükleniyor...

Yükleniyor...

KAMPANYALAR

SIKÇA SORULAN SORULAR

Lastik, Cam, Far sigortası nedir? Neden Lastik, Cam, Far sigortası almalıyım?
Filomuzdaki tüm araçlarımızda bulunan standart kaskomuz lastik, cam ve farlara verilen hasarları kapsamamaktadır. Lastik, cam, far sigortasından faydalanan misafirlerimize bu parçalara verilen hasarların zararı yansıtılmaz. Lastik, Cam, Far sigortamızı, Rezervasyon sayfasında araç seçimi yaptıktan sonra çıkan ""Ekstra Hizmetler"" bölümünden seçerek rezervasyonunuza ekleyebilirsiniz. Rezervasyonunu gerçekleştirmiş misafirlerimizin lastik, cam, far sigortasından faydalanmak için 0850 308 08 61 numaralı çağrı merkezimize ya da ofislerimize başvurmaları gerekir. 
Lastik, Cam, Far sigortası nedir? Neden Lastik, Cam, Far sigortası almalıyım?
Detaylı Temizlik Ücretini Hangi Durumlarda Alıyoruz?
  • Araç içi veya bagaja sıvı içecek döküldüğünde (kahve, süt ve kola benzeri),
  • Patili dostlarımızla yolculuklarımızda,
  • Organik leke olduğu zaman – (süt, mama benzeri),
  • Tuzlu su, çamur gibi hava şartları sebebi ile oluşan lekeler,
  • Taban ve tavan dahil mazot ve yağ lekesi olduğunda,
  • Koltuğa yapışmış ve çıkmayan maddelerden dolayı (düğünlerden sonra sim),
  • Makyaj izleri,
  • Yoğun toz lekeleri (inşaat vb.),
  • Yoğun kokulu ve kokusu çıkmayan maddeler taşındığında (pastırma, sucuk),
  • Bebek koltuğu lekelendiğinde,
  • Normal yıkama ile temizlenemeyen yiyecek atıkları,
  • Standart temizlik ile çıkarılamayan yukarıdaki durumlara benzer her türlü kir ve lekelerde araca detaylı temizlik uygulanır.
Detaylı Temizlik Ücretini Hangi Durumlarda Alıyoruz?
Araçlarınızda kilometre sınırı var mı?
Günlük ve aylık kiralamalara göre değişen kilometre sınırı uygulamamız bulunmaktadır. Kilometre sınırı uygulamamız hakkında bilgi almak için Portrentacar kiralama sözleşmesi detaylarını inceleyebilirsiniz. 
Araçlarınızda kilometre sınırı var mı?
Hasar Sigortası nedir? Neden Hasar Sigortası yaptırmalıyım?
 Hasar sigortaları türlerinden faydalanmak için 0850 308 08 61 numaralı çağrı merkezimize ya da ofislerimize başvurmaları gerekir. Unutmayın, Mini Hasar Sigortası lastik, cam ve farlarda oluşan hasarları kapsamamaktadır. 
Hasar Sigortası nedir? Neden Hasar Sigortası yaptırmalıyım?
Kaza Durumunda Ne Yapmalıyım?
Misafirlerimizin0 850 308 08 61 numaralı hattımızdan yetkili kişilere ulaşarak bilgi vermesi gerekmektedir. Misafirlerimizin duran araca çarpması halinde ya da aracımız park halindeyken üçüncü şahıslar tarafından aracımıza çarpılması halinde veya Çarpışma halinde; sürücü belgesiz motorlu araç kullanılması, sürücüde yaş küçüklüğü olması, sürücüde alkol veya akıl sağlığı şüphesinin olması, kazaya karışan araçlardan birinin kamu kurumlarına ait olması, kamu kurumlarına ait eşyada zarar meydana gelmesi, sadece üçüncü kişilere ait eşyalara zarar gelmesi, kazaya karışan araçlardan birinin trafik sigortasının bulunmaması, kazanın ölüm ya da beden zararı ile sonuçlanması hallerinden en az birisi mevcutsa aracın yeri değiştirilmeksizin en yakın polis veya jandarma karakoluna başvurularak kaza, hırsızlık ve alkol tespit raporları alınmalıdır. Çarpışma halinde yukarıda belirtilen maddelerden hiçbiri oluşmadıysa, misafirlerimizin kazanın oluş biçimine göre Maddi Hasarlı Kaza Tespit Tutanağı tutması gerekmektedir.
Kaza Durumunda Ne Yapmalıyım?
whatsapp gsm
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Kabul Et